Asiakaslähtöisyys on nykyään monen liiketoiminnan kulmakiviä, joten asiakassuhteiden tehokas hallinta on yrityksellesi tärkeä tuottavuustekijä. Toimivan asiakkuudenhallintajärjestelmän avulla tallennat asiakastietojasi; ohjaat, analysoit ja kehität omaa toimintaasi, seuraat kokonaisuuksia ja pidät näin lankoja hallitusti käsissäsi.
Saat työkalut asiakkuudenhallinnan syventämiseen
Asiakkuudenhallintajärjestelmän avulla opit tuntemaan asiakkaitasi ja heidän käyttäytymismallejaan. Säilytät yrityksesi joustavuuden samalla kun laajennat liiketoimintaasi seuraavalle tasolle. CRM-järjestelmä antaa sinulle avaimet asiakkaiden joustavampaan huomioimiseen ja asiakassuhteiden syventämiseen.
Tieto on arvokasta
Asiakastieto on tärkeää ja rahan arvoista. CRM-järjestelmän avulla saat asiakassuhteisiisi liittyvät tiedot talteen ja kaikkien ulottuville. Asiakastiedot eivät ole enää henkilöiden takana vaan ne ovat loogisesti tallennettuna samaan paikkaan. Hyvin jäsennellyn ja tilastoidun asiakasdatan avulla saat arvokasta tietoa myös toimintasi suunnittelun, myynnin ja markkinoinnin tueksi.
CRM-järjestelmä osana kokonaisuutta
Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisuuksia. CRM-järjestelmän integroiminen muihin sähköisen liiketoiminnan välineisiin on järkevää ja taloudellisesti kannattavaa. Integroimme CRM-järjestelmäsi tarvittaessa ERP-järjestelmään tai vaikkapa yrityksesi intranetiin. Saamme sähköiset työkalusi hengittämään samaa ilmaa, jolloin toimintasi tehostuu. Ohjelmointikieli ei ole meille ongelma. Taivutamme ympäristön vastaamaan sinun tarpeitasi, eikä sinun tarvitse tyytyä kompromisseihin.
Kysy lisää tarjoamistamme CRM-ratkaisuista.