Tuotehallinta menestystekijäksi vuonna 2021

Ilmoittaudu kevään webinaareihin

Oletko miettinyt, miten hyödyntäisit paremmin tuotteisiisi liittyviä tietoja ja vähentäisit niihin käytettyä työaikaa esimerkiksi automaatioiden avulla? Tuotetiedon hallintaan on olemassa työkaluja ja käytäntöjä, joita voidaan räätälöidä yrityksesi tarpeiden mukaan, oli liiketoimintasi ytimenä sitten verkkokauppa, kivijalkamyymälä tai niiden yhdistelmä. Voit aloittaa menestystekijäsi rakentamisen istuttamalla taimen, kasvattamalla sitä ja kerätä sadon eli hoitamalla perusteet kuntoon, rikastuttamalla tietoja ja seuraamalla, miten tieto toimii päivittäisessä toiminnassasi. 

Kolmen webinaarin sarja keväällä 2021

Tervetuloa Avenlan ja Canterin yhteistyössä järjestämään webinaarisarjaan, jossa käsittelemme kevään aikana mm. tuotetiedonhallinnan perusteita, hakukoneoptimointia, hallinnan teknisiä vaatimuksia ja tuotetietojen hyödyntämistä monikanavaisessa markkinoinnissa. Mukana on myös case-esimerkkejä yritysten itsensä kertomina.

Ilmoittaudu maksuttomiin webinaareihin seuraavista linkeistä:

Osa 1 – torstaina 18.2.2021 klo 9-11 - Taimen istutus: Tuotetiedonhallinnan perusteet

  • Tuotehallinnan peruselementit (Canter)
  • Tuotetieto hakukoneissa - mitä hakukoneoptimoinnissa tulee ottaa huomioon? (Avenla)

Kiitos osallistumisesta!

 

Osa 2 – torstaina 18.3.2021 klo 9-11 - Kasvu: Tuotetiedonhallinnan hyödyntäminen monikanavaisessa myynnissä

Mitä monikanavainen myynti tänä päivänä tarkoittaa ja miten tuotetietoa hyödynnetään valituissa kanavissa? 

Katsaus verkkokauppa-alustoihin ja PIM-Woocommerce-integraatioon.

Tech talk: Näkemyksiä, keskustelua ja haastamista integraatioiden toteutuksesta, rajapintojen mahdollisuuksista ja haasteista, järjestelmien roolituksesta, kumppanivalinnoista jne. Keskustelijoina Janne Costiander Canterilta ja Johannes Gangsö Avenlalta.

Ilmoittaudu

Osa 3 – torstaina 15.4.2021 klo 9-11 - Sadonkorjuu: Tuotetiedonhallinnan hedelmät asiakkuuden eri vaiheissa

Tuotetiedonhallinnan perusasioiden haltuunoton jälkeen webinaarisarjan päätösosassa mennään jälleen astetta syvemmälle. Miten asiakkaiden tuottama data yhdistetään tuotetietoon ja hyödynnetään sitä tuotekehityksessä, markkinoinnissa ja muissa yrityksen toiminnoissa? Mitä asioita arkkitehtuurissa kannattaa ottaa huomioon? Aihetta valaisemassa Patrik Palatz Canterilta ja Thomas Salokangas Avenlalta.

Tässä webinaarissa asiakasvieraanamme on Martelan markkinointijohtaja Hannele Peltonen. Kotimainen Martela suunnittelee ja toteuttaa käyttäjäkeskeisisiä työ- ja oppimisympäristöjä ja hyödyntää sekä käyttäjädataa että tuotetiedonhallintaa monipuolisesti toiminnassaan.

Ilmoittaudu

Olet lämpimästi tervetullut!

Jos mielessäsi on jo etukäteen aiheeseen liittyviä kysymyksiä, voit lähettää niitä meille sähköpostitse osoitteseen asiakaspalvelu@avenla.fi. Pyrimme vastaamaan kysymyksiin webinaareissa.

Canter Oy

Avenlan kumppaniyritys Canter Oy on suomalainen julkaisuautomaatioita kehittävä yritys, jonka ydinosaamista on mm. tuotetiedonhallinta (PIM), digitaalisten aineistojen hallinta (DAM) ja ohjelmistokehitys. Canterin tuotteita ovat Adeona PIM ja Adeona Sales Tool