Pasi Tolvanen vahvistamaan Cloud Center Finlandia

Pitkään ICT-alan yrittäjänä toiminut Pasi Tolvanen on aloittanut lahtelaisen Cloud Center Oy:n varatoimitusjohtajana. Avenla Groupin tytäryhtiö tarjoaa ICT-palveluja ja -ratkaisuja konesali- ja lähitukipalveluista IT-laitteisiin.

Pasi Tolvanen henkilökuva

Tolvasen vankka kokemus yritystoiminnan ytimestä ja asiakasrajapinnasta tuo uusia näkökulmia Cloud Centerin asiantuntijaorganisaatioon ja vahvistaa koko Avenla Groupin kokonaisvaltaista sähköisen liiketoiminnan ja markkinoinnin tarjoomaa.

Tolvanen aloitti uudessa tehtävässään 1.9.2017.

Ylläpitopalveluja vahvistetaan

Tolvanen ottaa operatiivisen vetovastuun Cloud Centerin liiketoiminnan eteenpäin viemisestä. Hänen odotetaan myös tuovan ylläpitopalvelut ja laitemyynti entistä vahvemmaksi osaksi Avenla Groupin ratkaisu- ja palvelutarjontaa.

- Avenla on hyvä paikka tulla. Minulla on yritysjohdon täysi tuki takanani, ja myös muut työntekijät kokevat minut tarpeellisena lisänä. Koko tiimillä on aitoa innostusta lähteä kehittämään yrityksen toimintaa. Myös vanhat asiakkaani ovat toivoneet paluutani alalle.

Tolvanen näkee Cloud Centerin nykytilanteen hyvänä, mutta näkee toiminnassa myös mahdollisuuksia nopeallekin nousulle yhä merkittävämmäksi tekijäksi alalla.

Kuuluminen valtakunnalliseen G30 ICT-palveluyritysten ketjuun on Tolvasen mukaan myös hieno mahdollisuus tuoda yrityksen ratkaisutarjonta koko Suomen ulottuville.

- Puitteet, työkalut ja tiimi ovat kunnossa. Käytännössä pääsen valmiiseen pöytään töitä tekemään. Pöytä vaan on tarkoitus kattaa aiempaa koreammaksi, eli reipasta kasvua lähdetään hakemaan.

Perustana avoimuus ja asiakaslähtöisyys

Tolvanen uskoo parhaiden vahvuuksiensa löytyvän hänen yrittäjätaustastaan ja avoimuudestaan asiakassuhteiden hoitamisessa. Hän on koko työuransa ajan panostanut avoimeen ja läpinäkyvään kanssakäymiseen asiakkaiden kanssa ja uskoo tämän auttavan myös uuden työtehtävän parissa.

- Olen aina toiminut asiakaslähtöisesti ihmisten parissa. Haluan pitää avoimuuden ja läpinäkyvyyden osana asiakassuhteita. Yksi valttini on se, että saan käännettyä teknisen kielen asiakkaalle ymmärrettävään muotoon, jolloin asiakas tietää mitä on ostamassa.

www.cloudcenter.fi