Avenla ja Kyberjoukot kehittävät tuen asiakaspalvelua
Asiakasmäärämme laajentuessa ja asiakastarpeiden kasvaessa olemme kesällä aloittaneet yhteistyön G30-ketjuun kuuluvan Helppo IT:n kanssa. He vastaavat Avenlan ja Kyberjoukkojen tekniseen tukeen tuleviin yhteydenottoihin ja tekevät laite- ja ohjelmistoasennuksia asiakasprojekteissa.
Helppo IT:llä on pitkä kokemus käyttäjätukipalveluiden toteutuksesta ja samaan ICT-yritysten ketjuun kuuluvana yhteisiä asiakkuuksia yrityksillä on jo ennestään. Avenla on ollut pitkään yksi G30-ketjun osakkaista.
- Yhteistyö parantaa teknisen tuen asiakaspalvelua ja vapauttaa asiantuntijaresurssejamme asiakasprojekteihin, jotka viime vuosien aikana ovat monipuolistuneet ja laajentuneet erikoisosaamisemme ansiosta yhä enemmän räätälöityihin digiratkaisuihin ja ohjelmistokehitykseen, toteaa Thomas Salokangas Avenla Groupista. Avenlan asiakkailta yhteistyö ei edellytä toimenpiteitä.
Toisena asiakaspalvelun kehityskohteena on ollut palvelupyyntöjen tikettijärjestelmän uudistus, jolla pyritään osaltaan nopeuttamaan pyyntöjen käsittelyä ja selkeyttämään työnkulkua Avenla Groupin eri yritysten välillä. Avenla Groupin yritykset, lähinnä Avenla Oy ja Kyberjoukot (ent. Cloud Center Finland), pyrkivät tekemään saumatonta yhteistyötä asiakasprojektien toteutuksessa ja hyödyntävät monialaista osaamista yli organisaatiorajojen.
Lisätietoja antavat:
Thomas Salokangas, thomas.salokangas@avenla.fi
Timo Viento, timo.viento@avenla.fi